Miley Cyrus - Rooting For My Baby 為我的寶貝打氣 中文歌詞 (from Bangerz)




Miley Cyrus是今年 Bambi國際流行獎的得主
恭喜!!!((拍手
而這次Miley也在Bambi獎上表演了不插電版的  Wrecking Ball  
不過每次都看到她表演不是 We Can't Stop 或  Wrecking Ball
希望她也能表演別的歌曲捏


188017850  

49155  


When you wake in the morning and I can tell it’s not your best side
當你一早醒來  我無法看出你的心情開心與否

No good morning today
今天沒說早安

I stay to the right if I know you’re mad
我依然待在右邊  因為我知道你又發怒了

You’re on the left side, stay out of your way
你始終待在左邊  保持距離



Just hold on
不要放棄

In a minute it’ll be over and gone
再一分鐘  一切都將成為過往

Gone gone gone gone
消失  消失  消失  消失



I know, I know
我知道  我知道

That you go through a lot
你經歷了許多

I know, I know
我知道  我知道

That the pressure makes you hot
這壓力讓你如熱鍋之蟻

See I know, I know
你看  我知道  我知道

Cause you still know what you got
你依然了解你還擁有什麼

I know, I know yeah
我知道  我知道 




Uuu uuu
呼呼  呼呼

I’m rootin' for my baby
我為我的寶貝打氣

Uuu uuu
呼呼  呼呼

Yeah



If you were here
如果你在這裡

I’d get your beer and I would hang your clothes
我會為你遞上啤酒  為你掛起大衣

You wanna be home
你想要回家

So you roll up your sleeves and you sweat and breathe
所以你捲起你的袖子  你滿身大汗  深呼吸

This is a long road, so much more to go
這是遙遠的路途   有好多好多路要走




Just hold on
不要放棄

In a minute it’ll be over and gone
在一分鐘內一切都將成為過往

Gone gone gone gone
消失  消失  消失  消失



I know, I know
我知道  我知道

That you go through a lot
你經歷了許多

I know, I know
我知道  我知道

That the pressure makes you hot
這壓力讓你如熱鍋之蟻

See I know, I know
你看  我知道  我知道

Cause you still know what you got
你依然了解你還擁有什麼

I know, I know yeah
我知道  我知道 



Uuu uuu
呼呼  呼呼

I’m rootin' for my baby
我為你打氣  寶貝

Uuu uuu
呼呼  呼呼

Yeah



See I’ve been dreamcatchin'
我成為你的捕夢網

I thought that this is everlasting
我想這就是不朽

Life boy with you means love and laughter
這男孩是我一生的愛與歡笑

Happily ever after
永遠的幸福快樂



Just hold on
不要放棄

In a minute it’ll be over and gone
在一分鐘內一切都將成為過往

Gone gone gone gone
消失  消失  消失  消失



I know, I know
我知道  我知道

That you go through a lot
你經歷了許多

I know, I know
我知道  我知道

That the pressure makes you hot
這壓力讓你如熱鍋之蟻

See I know, I know
你看  我知道  我知道

Cause you still know what you got
你依然了解你還擁有什麼

I know, I know yeah
我知道  我知道 



Uuu uuu
呼呼  呼呼

I’m rootin' for my baby
我為我的寶貝打氣

Uuu uuu
呼呼  呼呼

Yeah



I’m rootin' for you, baby
我為你打氣  寶貝

Yeaaaaaah

I’m rootin' for my baby
我為我的寶貝打氣

Yeaa

But you go through a lot
但你經歷了許多

The pressure makes you high
這壓力使你麻痺

You still know what you got
你依然了解你擁有什麼

Yeaaaaaah
~~



由本人自行翻譯   如有錯誤請告訴我謝謝

留言