Demi Lovato - Warrior 戰士 中文歌詞




This is a story that I've never told
這是個我從未述說過的故事

I gotta get this off my chest to let it go
我要讓一切釋放才能釋懷

I need to take back the light inside you stole
我必須奪回你從我內在奪走的光彩

You're a criminal
你是個罪犯

And you steal like you're a pro
而你就像是專家一般偷走了



All the pain and the truth
所有的痛苦與真實

I wear like a battle wound
我全身傷痕累累

So ashamed so confused, I was broken and bruised
如此羞愧如此困惑,我曾心碎且充滿挫折



Now I'm a warrior
現在我是個戰士

Now I've got thicker skin
現在我有堅強的皮膚

I'm a warrior
我是個戰士

I'm stronger than I’ve ever been
我比我過去都來來得強壯

And my armor, is made of steel, you cant get in
而我的鎧甲由鋼鐵所做,你無法穿透

I'm a warrior
我是個戰士

And you can never hurt me again
而你再也無法傷害我



Out of the ashes,I'm burning like a fire
離去那灰燼,我火焰般的燃燒著

You can save your apologies, you're nothing but a liar
你可以省省你的抱歉,你指不是個騙子

I've got shame, I've got scars
我曾羞愧,我曾佈滿傷疤

That I'll never show
我永遠不會顯現

I'm a survivor
我是個倖存者

In more ways than you know
走過得比你知道得還多



Cause all the pain and the truth
因為所有的痛苦與真實

I wear like a battle wound
我全身傷痕累累

So ashamed so confused, I'm not broken, or bruised
如此羞愧如此困惑,我不再心碎或充滿挫折



Now I'm a warrior
現在我是個戰士

Now I've got thicker skin
現在我有堅強的皮膚

I'm a warrior
我是個戰士

I'm stronger than I’ve ever been
我比我過去都來來得強壯

And my armor, is made of steel, you cant get in
而我的鎧甲由鋼鐵所做,你無法穿透

I'm a warrior
我是個戰士

And you can never hurt me again
而你再也無法傷害我



There's a part of me I can't get back
有部分的我再也無法回頭

A little girl grew up too fast
小女孩長得太快

All it took was once, I'll never be the same
這一切不會再發生,我已經不同

Now I'm taking back my life today
現在我奪回我的人生

Nothing left that you can say
沒什麼讓你好說的

Cause you were never gonna take the blame anyway
因為你再也不會得到這份責任



Now I'm a warrior
現在我是個戰士

Now I've got thicker skin
現在我有堅強的皮膚

I'm a warrior
我是個戰士

I'm stronger than I’ve ever been
我比我過去都來來得強壯

And my armor, is made of steel, you cant get in
而我的鎧甲由鋼鐵所做,你無法穿透

I'm a warrior
我是個戰士

And you can never hurt me again
而你再也無法傷害我

You can never hurt me again
你再也無法傷害我

留言